۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

ویدئو پروژکتور اپسون

ویدئو پروژکتور اپسون

شاید نام اپسون را در مورد پرینتر ، اسکنر و سایر قطعات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی شنیده باشید. کمپانی اپسون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیتا پروژکتور در جهان می باشد که همانند کمپانی سونی و پاناسونیک، فقط دیتا پروژکتور با تکنولوژی 3LCD (که دارای کیفیت بالاتر نسبت به تکنولوژی DLPP هستند) تولید می کند.
تکنولوژی لامپ دستگاه های اپسون، لامپ سرد می باشد که به محض خاموش کردن دستگاه، لامپ و فن دستگاه خاموش می گردد و نیاز به صبر کردن برای خنک شدن لامپ و کار کردن فن دستگاه نیست.
دیتا پروژکتورهای اپسون در تمامی رنج قیمت در بازار موجود می باشد. مدل هایی با رزولوشن SVGA که بیشتر مورد توجه مدارس قرار میگیرد، دارای قیمت رقابتی هستند. رزولوشن XGA بیشتر در دانشگاه ها ، سالن های کنفرانس، مساجد، نمایشگاه ها و منازل مورد استفاده قرار میگیرند ، رنج وسیعی از مدل های اپسون را تشکیل می دهند که این سری از دیتا پروژکتورهای اپسون دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر رقیبان خود همچون کمپانی سونی و پاناسونیک دارد. به جرات می توان گفت که 80% فروش محصولات اپسون به سری با زولوشن SVGA و XGA محدود می شود. اپسون همچنین مدل های حرفه ایی، سینمای خانگی و ویدئو پروژکتور فاصله کوتاه نیز تولید می نماید. از جمله سری دیتا پروژکتور سینمای خانگی اپسون می توان به اپسون TW5350 اشاره نمود. از جمله دیتا پرژکتور فاصله کوتاه می توان به ,ویدئو پروژکتور اپسون EB520 اشاره کرد. محصولات این کمپانی نام آشنا به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا، در بازار امروز ایران، سهم گسترده ایی از دیتا پروژکتور را به خود اختصاص داده است.
سری جدید محصولات کمپانی اپسون دارای کنتراست بالا و عمر لامپ 10000 ساعت در حالت مصرف اقتصادی هستند که همین افزایش کنتراست و عمر لامپ باعث افزایش رضایتمندی مشتریان از خرید دستگاه های اپسون گردیده است. درصد خرابی نزدیک به صفر محصولات اپسون باعث گردیده است تا مشتریان با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه یا نگرانی محصولات اپسون را خریداری نمایند. در مورد گارانتی محصولات اپسون باید خاطر نشان کرد که گارانتی ارائه شده توسط ماشینهای اداری اسپرت در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان بوده است تا بتواند بهترین خدمات پس از فروش را در ایران ارائه دهد.
از جمله امکانات منحصر به فردی این شرکت را به نسبت شرکت های هم صنف خود متمایز می سازد خدمات پس از فروشی است که به مشتریان خود ارائه می دهد.محصولات این شرکت به جهت کیفیت و اورجینال بودن به هیچ وجه دچار هیچگونه اختلالی نمی شود و شما می توانید سال های متمادین بدون هیچگونه مشکلی از آن بهره ببرید اما در صورتی که برای استفاده از امکانات آن نیاز به کمک داشتید می توانید با یک تماس کوچک با این شرکت از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر