۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

ویدئو پروژکتور سونی

شاید کمتر فردی باشد که نام سونی را نشنیده باشد. امروزه آوازه کمپانی بزرگ سونی در زمینه ی لوازم صوتی و تصویری، ایکس باکس، تلویزیون، ویدئو پلیر، لپ تاب، تبلت، گوشی همراه، ساعت و صدها لوازم دیگر به عنوان یکی از برترین برندهای جهان شنیده می شود. کمپانی سونی از جمله تولید کننـدگان ویدئو پروژکتور است که در زمینه های مختلف صــوتی و تصـویری محصـولات پر فروشـی را به بازار عرضه می کند و ویدئو پروژکتور سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست که توانسته است با ارئه محصولات در رنج وسعیی از قبیل سری آموزشی، سری اتاق های کنفرانس، سری حرفه ای ، سری سینمای خانگی و سری فاصله کوتاه  یکی از پرفروشترین دیتا پروژکتورها در چند سال اخیر باشد.

تولید ســری جدید دیتا پروژکتورهای سونی  با کیفیت عالی که اعتبار یک کمپانی عظیم پشت آن است، موجب شده کـاربـران بسیاری هنگام خرید ویدئو پروژکتور سونی، انتخاب اول و آخرشان سونی باشد. شاید در مقایسه مشخصات محصولات دیتا پروژکتور سونی با سایر برندهای معروف همچون کمپانی اپسون یا پاناسونیک به این نتیجه برسید که کنتراست دستگاه های سونی نسبتا پایین تر از سایر دستگاه هاست ولی خوشبختانه مقادیر مذکور در مشخصات محصولات سونی واقعی و بدون کوچک ترین اغراق می باشد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت سونی می توان نظارت دقیق بر کیفیت محصولات اشاره نمود که تعداد خرابی های محصولات سونی نزدیک به صفر می باشد. ویدئو پروژکتور سونی تنها با تکنولوژی تصویر 3LCD تولید می گردد که تعداد پیکسل این تکنولوژی سه برابر تکنولوژی DLP می باشد که دلیل قیمت بالای محصولات سونی نسبت به سایر برندهای ناشناخته، همین دلیل می باشد.

ویژگی های دیتا پروژکتور سونی:


سری DX سونی باعث شده است تا بسیاری از خریداران برای تهیه سینمای خانگی بدون هیچ نگرانی، یکی از محصولات SONY را به راحتی انتخاب نمایند چرا که دارای تکنولوژی تصویر 3LCD می باشد و دارای پورت HDMI است که می توان به گیرنده دیجیتال، لپ تاپ و دانگل وایرلس وصل نمود و تصویری بین 30 تا 300 اینچ را مشاهده نمود. استایلی محکم و شکیل و طول عمر بالا از دیگر ویژگی های بارز محصولات این کمپانی نام آشنا می باشد. از سری جدید سونی می توان به دیتا پروژکتور سونی  DX240 ، DX270 و Sony DX2200 اشاره نمود که مناسب برای سالن های کنفرانس و همایش های متوسط می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر