۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور


ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات در کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی همراه و همچنین فایل ویدئویی از ویدئو پخش VCD یا DVD ، دوربین فیلمبرداری ،  دوربین دیجیتال ، تلویزیون ، ويژوالايزر و سایر لوازم الکتریکی دریافت کرده و توسط یک منبع نور سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی پرده نمایش به احتراز در می آورد . این دستگاه بطور همزمان به لپ تاب، تبلت، گوشی همراه، کامپیوتر ، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون، ویدئو پخش ، بلندگو ،  میکروفون و سایر سیستمهای صوتی و تصویری ارتباط یافته و تصاویر آنها را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش منعکس میسازد. استفاده از دیتا پروجکشن در عرصه آموزش و در سمینارها، اتاق کنفرانس، همایش ها، دانشگاه ها، مدارس عمومیت دارد. همچنین استفاده از این ابزار در بازرگانی و تجارت جهت انتقال مناسب تر مفاهیم و ایده ها یکی از بهترین راهکارها است.
ماشينهای اداری اسپرت، نمايندگی رسمی فروش انواع دیتا پروجکشن در رزولوشن و قدرت روشنايي متفاوت در ايران با برخورداري از کادر باتجربه, تکنسين هاي مجرب پـس از ربع قرن ارائه خدمات بـه سازمانهاي دولتي و خصوصي, موفق به تامين نيازهاي آنها در زمينه تجهيزات کمک آموزشي و تعمير و نگهداري محصولات مربوطه گرديده است.
همانطور که می دانید انواع مختلفی از ویدئوپروژکتور ها در بازار موجود می باشد که هر کدام از این محصولات خدمات خاصی را به مشتریان خود ارائه می دهند.شما عزیزان می توانید بر حسب نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنید و خریداری نمایید و به مصرف رسانید.
اما با توجه به به روز شدن همواره ی این دستگاه ها این امکان وجود دارد که شما نتوانید مناسب ترین این محصول را برای خرید پیدا کنید.به این ترتیب می توانید با تماس با مشاوران زبده ی شرکت اسپرت دوربین بهترین و مناسب ترین این دستگاه ها را با توجه به نیازتان خریرداری نمایید.
کادر مجرب این شرکت دستگاهی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند که از هر نظر برای استفاده مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید سالیان متمادین از این دستگاه استفاده کنید و نهایت رضایت را داشته باشید.

برای مشاهدهی انواع ویدئوپروژکتور با کارایی های متفاوت می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر