۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

ویدئو پروژکتور پاناسونیک

ویدئو پروژکتور پاناسونیک

امروزه کمتر فردی را می توان یافت که نام پاناسونیک را نشنیده باشد. این کمپانی نام آشنا در زمینه مخابرات، الکترونیک، لوازم خانگی و تلفن محصولات بسیاری را عرضه بازار نموده است و با اثبات کیفیت محصولات خود در جهان توانسته است اعتبار خود را افزایش دهد.
یکی از محصولات این کارخانه، دیتا ویدئو پروژکتور می باشد. در چند سال گذشته، کمپانی پاناسونیک با کمپانی سانیو ادغام گردیده است و محصولی جدید با ظاهری همچون دیتا پروژکتور سانیو، ساده و بی ادعا و البته با کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور  یعنی 3LCD و با برند Panasonic عرضه بازار گردیده است. همچنین قیمت فروش ویدئو پروژکتور نیز نسبت به گذشته رقابتی تر شده است. این امر باعث شده تا شرکت پاناسونیک در رقابت با کمپانی های بزرگ از قبیل سونی ، اپسون و بنکیو نیز سر بلند باشد.
کمپانی پاناسونیک محصولات خود را با دو تکنولوژی تصویر 3LCD (پاناسونیک سابق) و DLP (سانیو) در بازار عرضه می نماید. این تنوع تولید در دیتا پروژکتور ، هم نظر مشتریان خانگی جهت خرید سینمای خانگی جذب نموده است و هم نظر موسسات آموزشی جهت هوشمندسازی مدارس به سمت خود جلب نموده است. به صراحت می توان گفت که کمپانی پاناسونیک در مقایسه با کمپانی سونی، قیمت رقابتی تری دارد.

از جمله ویژگی های مثبت کمپانی پاناسونیک تولید ویدئو پروژکتور در رنج وسیع آموزشی، مصارف پرتابل، سینمای خانگی، حرفه ایی، فاصله کوتاه که مناسب برای کلاس های مدارس، کلاس های آموزشگاه، کلاس های دانشگاه ، منازل،  سالن های کنفراس و اجتماعات بزرگ و اتاق جلسات می باشد. ارزانترین مدل پروژکتور مربوط به مدل LB280 می شود که به خاطر رقابتی بودن قیمت اش، پرفروش ترین محصول کمپانی ویدئو پروژکتور پاناسونیک می باشد. باید در نظر داشت که کیفیت تصویر محصولات 3LCD این کارخانه معتبر بسیار بهتر از محصولات با تکنولوژی تصویر DLP آن می باشد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت پاناسونیک، تولید دیتا پروژکتور حرفه ایی با روشنایی بالا نزدیک به 16000 انسی لومن می باشد که در سالن های بسیار بزرگ که تعداد حضار بالای 300 نفر می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر