۱۳۹۶ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

پرده نمایش

پرده نمایش

یکی از ابزارهای اساسی که در هنگام خرید ویدئو پرژکتور لازم است پرده نمایش می باشد  به عبارتی دیگر، تصویر حاصله از ویدئوپرژکتور بایستی بر روی پرده نمایش قرار گیرد.
یک پرده نمایش یک صفحه نمایش بزرگ است که تصاویر را با کیفیت خیلی بالا به نمایش در می آورد . با وجود اینکه برای دیدن این تصاویر میتوان از وایت برد یا حتی یک پارچه سفید استفاده کرد ولی استفاده از پرده نمایش مخصوص ویدئو پرژکتور دارای مزایای از جمله کیفیت بالای تصاویر است.
توصیه می شود که حدود 15 ال 30 درصد از هزینه ای که برای ویدئوپرژکتور در نظر گرفته اید را به خرید یک پرده نمایش با کیفیت اختصاص دهید.
پرده نمایش های مختلفی وجود دارد که انتخاب هر مدل می تواند بر حسب نوع نیازتان صورت گیرد. پرده نمایش را می توان در سه مدل: پرده نمایش پایه دار، پرده نمایش دیواری و سقفی  (دستی یا برقی ) و پرده نمایش بک پروجکشن دسته بندی نمود. هریک از این پرده های نمایش کاربرد و مشخصات متفاوتی دارند. برای نمونه پرده نمایش های برقی هزینه های بیشتری نسبت به پرده نمایش های پایه دار و دستی دارند. پرده نمایش های پایه دار  نیازی به نصب توسط تکنیسین ها ندارند و به راحتی توسط کاربر نصب گردند.
اختلاف اصلی قیمت پرده های نمایش در یک سایز خاص، می تواند نوع پارچه به کار رفته باشد. به علت رقابتی بودن بازار ایران، تمامی وارد کنندگان پرده نمایش اعم از ماشینهای اداری اسپرت، تمایل به واردات پرده نمایش دستی و سه پایه دار با پارچه Matt White نموده اند.
در میان پارچه های Matt White، پارچه با جنس Matt White A دارای ضخامت بیشتری نسبت به Matt White K می باشد که پارچه های بکار رفته برای پرده های دستی و سه پایه دار این مجموعه، جنس Matt White A می باشد. در مورد پرده های برقی لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر پارچه Matt White A، پرده نمایش برقی با پارچه فایبرگلاس نیز وارد می نماید که به مراتب دارای کیفیت بالاتری می باشند.

شرکت اسپرت دوربین با ارائه ی انواع ویدئو پرژکتور ،برد هوشمند و پرده نمایش وهمچنین نصب و راه اندازی آنها در مکان دلخواه شما مفتخر است که سالهاست مورد رضایت مشتریان عزیز بوده و همواره نهایت تلاش خود را در این زمینه خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر