۱۳۹۶ آبان ۲۲, دوشنبه

انبارگردانی در سایبروب

انبارگردانی در سایبروب

یکی از امکانات نرم افزار حسابداری تحت وب (سایبروب)، امکان انبارگردانی می‌باشد. با استفاده از این امکان شما می‌توانید عملیات انبارگردانی را انجام دهید و برای عملیات انجام‌شده به صورت اتوماتیک فاکتور صادر کنید.
برای انجام عملیات انبارگردانی در منو اصلی برنامه سایبروب از منوی انبار گردانی> موارد مغایرت وارد فرم انبارگردانی شوید. در لیست کشویی سریال فایل مغایرت می‌توانید انبارگردانی‌های انجام‌شده را مشاهده کنید. برای صدور انبارگردانی جدید بر روی دکمه جدید کلیک کنید.
در قسمت تاریخ، تاریخ انبارگردانی و در صورت نیاز در قسمت توضیحات، توضیحات را وارد کنید. در قسمت انبار، انباری که قصد انبارگردانی را در آن دارید انتخاب کنید؛ به کمک فیلترهای کد کالا، نام کالا یا کالاها، لیست کالاهای مورد نظر را انتخاب کنید؛ در قسمت  کد قفسه، نام قفسه یا قفسه‌ها قفسه کالا را انتخاب کنید سپس بر روی دکمه “ایجاد فایل مغایرت” کلیک کنید.

انبارگردانی در سایبروب
در جدول انبارگردانی، لیست کالاها به همراه موجودی آن‌ها نمایش داده می‌شود؛ در ستون مانده فاکتور، مانده کالا نمایش داده می‌شود؛ در ستون شمارش‌شده، مقدار شمارش‌شده را وارد کنید در ستون مغایرت مقدار تفاوت کالا نمایش داده می‌شود؛ در ستون بررسی‌شده می‌توانید مواردی که بررسی شده‌اند را تیک بزنید سپس دکمه ذخیره را فشار دهید.


صدور فاکتور تعدیل

برای صدور فاکتور بر روی دکمه “صدور فاکتور تعدیل” کلیک کنید.

فاکتور تعدیل

در قسمت شماره حساب – نام حساب طرف حساب فاکتور تعدیل را انتخاب کنید در قسمت تاریخ، تاریخ فاکتور تعدیل را وارد کنید؛ در صورتی که تیک فقط بررسی شده‌ها را بزنید فاکتور فقط برای ردیف‌هایی که در انبارگردانی تیک بررسی‌شده آن خورده باشد صادر میشود؛ سپس بر روی دکمه صدور فاکتور تعدیل کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر